Koktajle zawsze w modzie

O koktajlach owocowych jeszcze parę lat temu tak głośno nie było... Ale teraz jest i z pewnością będzie! ☺
Dlaczego? Myślę, że chodzi tu o zdrowie, smak, proste przygotowanie.
Do tego moda na bycie fit, piękne zdjęcia z instagrama wyrzeźbionych ciał, modne stroje na siłownię, zdjęcia jedzenia, ustawiane przez godzinę tak by ujęcie było idealne.. to wszystko sprawia, że gdzieś w nas siedzi przekonanie: "ja też tak chcę!"
Jednak jest coś ważniejszego, co nigdy nie powinno wyjść z mody... Co mam na myśli? ZDROWIE!

Dlatego swój pierwszy post chcę zadedykować koktajlom ❤ Od pewnego czasu nie wyobrażam sobie bez nich dnia!

Zalety:
♢ szybkie i łatwe przygotowanie
♢ bomba witamin, energii
♢ dostępność produktów (owoce i warzywa są dostępne przez cały rok, dodatki, o których później będę pisać)
♢ w zależności od wybranych produktów- detoks, wzmocnienie, regeneracja...
♢ można zabrać je ze sobą do pracy/szkoły/ spotkanie

Ja postawiłam dziś na gruszkę (sezon!), kiwi, pomarańczę i nasiona chia ♥

W dalszych postach będę zamieszczała przepisy (nie tylko na koktajle☺), wybrane produkty (superfoods). Pojawią się też posty związane z aktywnością fizyczną, mentalnością oraz przede wszystkim zdrowiem ❤
Poniżej moje dzisiejsze smoothies, na zdrowie! ☀




Komentarze

Popularne posty